Οι 12 μήνες του χρόνου - Α΄2
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
«Ο ΧΡΟΝΟΣ »
Οι πρίγκιπες και οι νεραΐδούλες της Α΄ Τάξης του 2ου τμήματος εργάστηκαν πάνω στο πρόγραμμα «Ο Χρόνος».
Τα παιδιά στην ερώτηση ποιος είναι το μεγάλο ρολόι απάντησαν ο ήλιος. Δείξαμε τα σημεία του ορίζοντα και τα ονομάσαμε.
Παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο εικόνες και διαβάσαμε πληροφορίες για το ηλιακό ρολόι, την αρχαία κλεψύδρα, το εκκρεμές , το επιτραπέζιο ρολόι, το ρολόι τοίχου, το ρολόι χειρός, το ψηφιακό ρολόι.
Μιλήσαμε για το μερόνυχτο, την ώρα ,τα λεπτά ,τα δευτερόλεπτα (απλές αναφορές ).
Στη συνέχεια είδαμε την κυρία εβδομάδα στα φύλλα εργασίας η οποία έχει επτά κόρες (τις ημέρες τις εβδομάδας). Όλη τη χρονιά η κυρία Ποντικίνα και ο κυρ Πόντικας άπλωναν την μπουγάδα τους με ρούχα που έγραφαν τις ημέρες της εβδομάδας. Ένα παιδί κάθε μέρα έβαζε στο σχοινί τη σωστή ημέρα .
Στην πορεία της εργασίας μας μιλήσαμε για τον χρόνο και για τους γιους του τους μήνες και τις όμορφες κόρες του τις εποχές. Είπαμε το παραμύθι «Η κυρά Καλή και οι δώδεκα μήνες». Στην τάξη αναρτήσαμε μία ζωγραφιά που απεικονίζει τις τέσσερις εποχές και ένα βέλος στη μέση που τα παιδιά το γύριζαν ανάλογα με την εποχή που διανύαμε. Επίσης κολλήσαμε ζωγραφιές με τους μήνες.
Τα παιδιά εργάστηκαν με φύλλα εργασίας που τους δόθηκαν προκειμένου να εμπεδώσουν την έννοια του χρόνου και τον τρόπο μέτρησης του.
Στη γιορτή λήξης της σχολικής χρονιάς 2013-2014 θα χορέψουμε το τραγούδι : «Οι μέρες της εβδομάδας.»
Το παιχνίδι με τους σβώλους
Πρασινίζουμε τη γη
Ημέρα Περιβάλλοντος:5 Ιουνίου
Παρασκευή ψωμιού 12-5-2014 (Γ1')
Οι μαθητές του Γ1' μαζί με τη δασκάλα τους στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και ιδίως της ενότητας "Του κόσμου το ψωμί" , αποφάσισαν να φτιάξουν το δικό τους ψωμί στην τάξη.
Διαβάστε τη συνταγή που ακολουθεί.
Υλικά:
1 κιλό αλεύρι για ψωμί
2 φακελάκια μαγιά
λίγο αλάτι
2 1/2 ποτήρια χλιαρό νερό
λίγο λάδι
Εκτέλεση:
Σ' ένα μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι. Μετά κάνουμε μία λακκούβα και ρίχνουμε τη μαγιά , το αλάτι και το νερό. Ξεκινάμε το πλάσιμο μέχρι να ενωθεί το μείγμα για 10 λεπτά και να ξεκολλά από τα τοιχώματα του μπολ. Αφήνουμε τη ζύμη να ξεκουραστεί για 40 λεπτά. Έπειτα την πλάθουμε πάλι και την αφήνουμε για 1 ώρα. Στο τέλος τη χωρίζουμε σε μικρότερα κομμάτια τα οποία τοποθετούμε σε ένα λαδωμένο ταψί. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 C για 35 - 40 λεπτά.
Καλή Επιτυχία!!!!!!!!!
Την ποδιά φόρεσε η δασκάλα , τα παιδιά εμψύχωναν και όλοι μαζί γευτήκαμε τα λαχταριστά ψωμάκια που άχνιζαν όταν βγήκαν από τον φούρνο.
"Το Νερό" από τη Β'
Οι μαθητές της Β΄ τάξης σας παρουσιάζουν τις εργασίες τους για το Νερό στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος...
Εορτασμός της Άνοιξης 2ο μέρος (2014)
Οι εργασίες της Β΄ τάξης
Εορτασμός της Άνοιξης 1ο μέρος (2014)
Σας παρουσιάζουμε τις εργασίες των μαθητών για το θέμα της άνοιξης από τις τάξεις Γ΄2 και Δ΄2 :
Τα ανθρώπινα δικαιώματα - Ιδίως των παιδιών (2)
Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Jean Monnet ?Learning EU at Schools? με τίτλο ?Europe at Schools through Art and Simulation? (EuropeStARTS) (Η Ευρώπη στο Σχολείο μέσα από την Τέχνη και την Προσομοίωση), η επιλεχθείσα συμμετέχουσα κα Στέλλα Καρατζά (Εκπαιδευτικός ΠΕ06 Αγγλικής) συνεργάστηκε με τους μαθητές των Γ? και Δ? τάξεων που παρακολουθούν το μάθημα των Αγγλικών στο Ολοήμερο για τη δημιουργία κόμιξ. Αξιοποιώντας τα τεχνολογικά μέσα του σχολείου μας, οι μαθητές έμαθαν για τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ εστίασαν στα δικαιώματα των παιδιών μέσα από ενημερωμένες ιστοσελίδες στην Αγγλική και Ελληνική γλώσσα. Τα παιδιά διασκέδασαν μαθαίνοντας μέσα από διαδικτυακά παιχνίδια και παρουσιάσεις καθώς επίσης δημιούργησαν το δικό τους παιχνίδι μνήμης για τις σημαίες των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μια σειρά από κόμικς με θέμα την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών.
Συγκεκριμένα, τα παιδιά που συμμετείχαν στην εργασία κόμικς από την τάξη του ολοήμερου είναι τα παρακάτω(με τη σειρά που εμφανίζονται οι δημιουργίες τους):
Σ. Μ. Χ. (Δ? τάξη) (κόμικς με κορίτσι)
Κ. Σ. (Δ? τάξη) (κόμικς με αγόρι)
Μ. Κ. (Γ? τάξη) (κόμικς με γάτα και ρακούν)
Ι. Β. (Δ? τάξη) (κόμικς με λιοντάρι και παπαγάλο)
Α. Φ. (Δ? τάξη) (κόμικς με κουνελάκι)
Χ. Μ. (Γ? τάξη) (κόμικς με κουκουβάγια)
Τα ανθρώπινα δικαιώματα - Ιδίως των παιδιών
Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Jean Monnet ?Learning EU at Schools? με τίτλο ?Europe at Schools through Art and Simulation? (EuropeStARTS) (Η Ευρώπη στο Σχολείο μέσα από την Τέχνη και την Προσομοίωση), η επιλεχθείσα συμμετέχουσα κα Στέλλα Καρατζά (Εκπαιδευτικός ΠΕ06 Αγγλικής) συνεργάστηκε με τους μαθητές των Γ? και Δ? τάξεων που παρακολουθούν το μάθημα των Αγγλικών στο Ολοήμερο για τη δημιουργία κόμιξ. Αξιοποιώντας τα τεχνολογικά μέσα του σχολείου μας, οι μαθητές έμαθαν για τα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ εστίασαν στα δικαιώματα των παιδιών μέσα από ενημερωμένες ιστοσελίδες στην Αγγλική και Ελληνική γλώσσα. Τα παιδιά διασκέδασαν μαθαίνοντας μέσα από διαδικτυακά παιχνίδια και παρουσιάσεις καθώς επίσης δημιούργησαν το δικό τους παιχνίδι μνήμης για τις σημαίες των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μια σειρά από κόμικς με θέμα την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών.
Συγκεκριμένα, τα παιδιά που συμμετείχαν στην εργασία κόμικς από την τάξη του ολοήμερου είναι τα παρακάτω(με τη σειρά που εμφανίζονται οι δημιουργίες τους):
Σ. Μ. Χ. (Δ? τάξη) (κόμικς με κορίτσι)
Κ. Σ. (Δ? τάξη) (κόμικς με αγόρι)
Μ. Κ. (Γ? τάξη) (κόμικς με γάτα και ρακούν)
Ι. Β. (Δ? τάξη) (κόμικς με λιοντάρι και παπαγάλο)
Α. Φ. (Δ? τάξη) (κόμικς με κουνελάκι)
Χ. Μ. (Γ? τάξη) (κόμικς με κουκουβάγια)
Τα νέα μας
- Ενημερωτικό φυλλάδιο από την Ψυχολόγο κα Γιώτα Σοφρωνά
- Ενημέρωση για τη Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Υλιικό και οδηγίες για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο
- Οδηγίες για τη σύνδεση των μαθητών στα μαθήματα του σχολείου μας, στις ψηφιακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες
- «Μαθαίνουμε στο σπίτι» με την ΕΡΤ από τη Δευτέρα
- Χρήσιμες συμβουλές από τη ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ της Πανεπιστημιακής Παιδοψυχιατρικής Κλινικής ΠαΓΝΗ
- Ενδεικτικές προτάσεις από το ΚΕΣΥ Αργολίδας για την υποστήριξη των παιδιών εν μέσω πανδημίας COVID-19
- Μήνυμα για μαθητές/τριες και γονείς
- Ενημέρωση Μαθητών ή/και Γονέων ή Κηδεμόνων
- Ενημέρωση για απόκτηση κωδικών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο