Γιορτάζουν...

Ημέρα κατά της σχολικής βίας 2014

Δράσεις του Γ1 ' :

Μέσα στην τάξη συζητήθηκε το θέμα και τα παιδιά αποφάσισαν ότι στο εξής δεν θα είναι θεατές σε τέτοια κρούσματα αλλά χωρίς φόβο  θα ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς.

Τα συνθήματα που σκέφτηκαν ήταν :

1ον: Δε θα κάνουμε στους άλλους , αυτό που δε θέλουμε να μας κάνουν!!!!

2ον: ΨΩΜΙ - ΠΑΙΔΕΙΑ - ΟΧΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ

Δράσεις του Γ2': 

 

Οι μαθητές του Γ΄2 έχουν κάτι σπουδαίο να σας πουν:

 

Λέμε ΝΑΙ στη χαρά!

 

Λέμε ΝΑΙ στη φιλία!

 

Λέμε ΝΑΙ στο γέλιο!

 

Λέμε ΝΑΙ στην αγάπη και στη συνεργασία για ένα χαρούμενο σχολείο...Γιατί θέλουμε χαρούμενα παιδιά να παίζουν ειρηνικά!

 

 

 

Σχολική βία 3

Και οι ζωγραφιές συνεχίζονται . . .

 

 

 

 

 

 

Φρουτο..φάγωμα (Γ΄1)

Τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου ,έπειτα από συζήτηση στην τάξη για τη μεσογειακή διατροφή και την θρεπτική αξία των φρούτων , όλοι οι μαθητές έφεραν από ένα φρούτο... Η δασκάλα τα έκανε μία υπέροχη φρουτοσαλάτα η οποία εξαφανίστηκε μέσα σε λίγα λεπτά..Κι αν δε μας πιστεύετε , δείτε ....!!!

 

 Έτσι αποφασίσαμε να το επαναλαμβάνουμε μία φορά κάθε εβδομάδα!!!!

Σχολική βία 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχολική βία

Οι μαθητές του σχολείου μέσα από τις δράσεις που πραγματοποιούν κάθε μήνα με τους εκπαιδευτικούς τους και πλήρως ευαισθητοποιημένα στα θέματα σχολικής βίας, εκφράστηκαν και με τις ζωγραφιές τους. Θαυμάστε παρακάτω τα έργα τους....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ελληνική Μυθολογία (Γ΄2)

 Στο πλαίσιο του προγράμματος "ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΚΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ" που εκπονεί φέτος το Γ΄2, καλέσαμε την κυρία Σοφία Δασκαλοπούλου ,που είναι συνταξιούχος φιλόλογος-ιστορικό και με την οποία το σχολείο μας έχει συνεργαστεί και παλαιότερα  ,να μας αφηγηθεί μύθους από την τοπική μυθολογία και ιστορία.

     Με τη βοήθειά της και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών δραματοποιούμε τους μύθους ,τους ζωγραφίζουμε και συνθέτουμε τα βιβλιαράκια των μύθων.
 
 
 
 
 
Δραματοποίηση:Καθώς ο Διογένης περνούσε μπροστά από ένα σπίτι ,είδε την επιγραφή στην πόρτα του σπιτιού ,που ανήκε σ έναν σκληρόκαρδο άνθρωπο ,να γράφει :"Κανένα κακό να μην περάσει από αυτήν την πόρτα" .Τότε ο πανέξυπνος και κυνικός Διογένης λέει: "Και ο ιδιοκτήτης του από πού μπαίνει;"
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Σχολική Βία -Συμμετοχή σε Διαγωνισμό

Στα πλαίσια των δράσεων για την πρόληψη της σχολικής βίας , ζητήθηκε από τους μαθητές να κατασκευάσουν αφίσες ή ζωγραφιές που να εκφράζουν τα συναισθήματά τους σχετικά με το θέμα αυτό. Εκείνη που επιλέχθηκε από τη Διευθύντρια και την υπεύθυνη εκπαιδευτικό για τη Σχολική βία , ώστε να μας εκπροσωπήσει ως σχολείο στο διαγωνισμό του Υπουργείου Παιδείας,  ήταν των μαθητριών της Στ' τάξης : Σοφίας - Χιονίας Λιαποπούλου και Ευμορφίας Ευσταθίου. Καλή Επιτυχία κορίτσια!!!!

 

Επειδή όλη η προσπάθεια των παιδιών ήταν αξιέπαινη , θα δημοσιευτούν σε επόμενα άρθρα όλες οι ζωγραφιές των μαθητών μας ...!!

 

Μικρομαγειρέματα από την Γ΄

Οι μαθητές της Τρίτης τάξης φόρεσαν ποδιές , σκουφιά .. και έφτιαξαν τις πιο νόστιμες τρουφομπαλίτσες... Μην κάνετε όμως όρεξη!!!!!!!! Δεν έμεινε καμία για κέρασμα...Tongue Out

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Η ΕΛΙΑ ...το υγρό χρυσάφι(Γ ΄2)

Στο μάθημα της Μελέτης περιβάλλοντος ,οι μαθητές του Γ΄2 χωρίστηκαν σε 3 ομάδες και προσέγγισαν την αξία της ελιάς από διαφορετικές πλευρές:
Ομάδα 1: Ελιά και Μυθολογία
Ομάδα 2:Ελιά και διατροφή
Ομάδα 3 : Ελιά και θρησκεία
Σας παρουσιάζουμε τις εργασίες τους:
 
 
 
 
 
 
 
 

Η ΕΛΙΑ...ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑ (Γ'1)

 

ΑΚΡΟΣΤΟΙΧΙΔΕΣ

1Η ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΖΩΗΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

Λ_ _ _ _ _     ΡΗΜΑ ΣΕ ?ΩΝΩ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ? ΤΟ ΛΑΔΙ

Α _ _ _ _ _    ΕΚΕΙ ΚΡΕΜΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΙΕΣ (ΠΛΗΘ.ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ)

Δ _ _ _ _ _ _ _ _ _  ΠΡΩΤΟΣ ΜΗΝΑΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ

 

2Η ΟΜΑΔΑ : ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ

Λ _ _ _ _ _  ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠ? ΤΟ ΡΗΜΑ ΛΑΔΩΝΩ

Α _ _ _ _  _  _ _  ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ Η ΑΓΡΙΑ ΕΛΙΑ

Δ _ _ _ _  ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΙΑΣ

Ι _ _ _  _  _  _  _ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ (ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ)

 

3Η ΟΜΑΔΑ : ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ

Λ _ _ _   ΥΓΡΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠ? ΤΗΝ ΕΛΙΑ

Α _ _ _ _   ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ

Δ _ _  _ _   ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΙΑ

Ι _ _ _  _ _ _ _  ΖΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ)

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ...

 

 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:

1Η ΟΜΑΔΑ: λαδώνω , κλαδιά , Δεκέμβριος,  καντήλι

2Η ΟΜΑΔΑ: λάδωμα, αγριελιά , δάκος , λιοτρίβι

3Η ΟΜΑΔΑ: λάδι , Αθηνά, δάκος , Αθηναίοι

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

 

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ

ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2

& 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με

αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του

Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 -2013), που

συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από

εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης

εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές

ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014). Το

έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της

ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες

Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου,

αντίστοιχα.

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί

η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην

εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για

ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες

μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων,

ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική

αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».

Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως

όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί,

αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι),

κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας ? λόγου, ειδικές

μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία,

δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες

αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα

σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το

 

οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη

σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό

προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από

κατάλληλες δομές.

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές

εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της

ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ? επέκταση στη

σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα τους

στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.

Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:

Δράση 1: Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής

υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για

τέσσερα σχολικά έτη

Δράση 2: Συγκέντρωση και συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων

Δράση 3: Προγράμματα επιμόρφωσης και διαρκής υποστήριξη των εκπαιδευτικών

Δράση 4: Επιχειρησιακό Σχέδιο διαμόρφωσης δομής/δικτύου δομών για την υποστήριξη του

προσωπικού του Προγράμματος με αναβάθμιση και προσαρμογή των υφιστάμενων

υπηρεσιών, δομών και φορέων